۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

زبان انگلیسی پایه ی دهم را با آموزش های ما بدون فراموشی بیاموزید.

آموزش جامع زبان انگلیسی پایه ی دهم
آموزش زبان انگلیسی جنبه های مختلفی دارد که یادگیری تمامی آن ها در کنار هم باعث می شود شما بتوانید نتیجه ی مطلوبی در پایان سال و در نهایت در کنکور به دست آورید.
آموزش تمامی این موارد مهمی است که ما در این محصول به آن دست یافته ایم و مفتخریم آن را به شما ارائه دهیم.
زبان انگلیسی پایه ی دهم شامل مباحث گرامری، لغات، تمرین های مربوط به کتاب و تمرین های مربوط به کتاب کار می باشد.
تمامی این موارد به یکدیگر وابسته هستند و یادگیری هر کدام به تنهایی نمی تواند موفقیت شما را در پایان سال تضمین کند.
اما اگر منبع جامعی در دسترس داشته باشید که بتواند تمام مطالب موجود در کتاب را بدون کم و کاستی و به روشی ساده و جذاب به شما آموزش دهد موفقیت شما تضمین شده است.
در این محصول ما تمامی گرامر های زبان انگلیسی پایه ی دهم را به زبانی ساده و روان، به همراه مثال های قابل لمس و کاربردی و نکات فراتر از کتاب در اختیار شما قرار داده ایم.
بر خلاف عقیده ی عام که تصور می کنند هر فصل دارای تنها یک گرامر مهم است باید به این نکته اشاره کرد که هر فصل دارای سه یا حتی چهار گرامر مهم و بسیار کاربردی است.
ما به آموزش تمامی این مباحث گرامری به همراه نکات کامل آن ها پرداخته ایم. به طوری که شما از همین الآن با مطالعه ی این گرامر ها می توانید برای کنکور گام بردارید.
پیشنهاد زبان برتر: محصول آموزش گرامر زبان انگلیسی پایه دهم
همین الان محصول را خریداری می کنم
موضوع مهم دیگر یادگیری لغات بدون فراموشی است.
جمع آوری تمام لغات در یک جا و آموزش آن ها با استفاده از معنی فارسی، تعریف انگلیسی، لغات مترادف و متضاد، مثال به همراه معنی و تصویر مرتبط مهمی است که ما به آن دست یافته ایم.
کاربردی ترین نکته راجع به محصول لغات این است که این محصول همراه با فایل صوتی تلفظ تمام مطالب انگلیسی موجود است.
با استفاده از این فایل های صوتی شما می توانید در هر زمان و مکانی که اراده کنید تلفظ صحیح کلمات را در اختیار داشته باشید.
در این صورت شما می توانید در محیطی متنوع لغات را با تلفظ صحیح بدون فراموشی بیاموزید و مطمئن باشید که تمام لغات کتاب را بدون کم و کاستی به خاطر سپرده اید.
پیشنهاد زبان برتر: محصول آموزش جامع لغات زبان انگلیسی پایه دهم
یادگیری کامل گرامر و لغات توانایی فهم متون کتاب را برای شما تضمین می کند. در این صورت شما می توانید به راحتی تمرین های مربوط به درک مطلب را حل کنید.
همین الان محصول را خریداری می کنم
با این حال محصول ما شامل حل تمامی تمارین کتاب به همراه فایل پی دی اف و همینطور کتاب الکترونیکی می باشد.
کتاب الکترونیکی فضایی جذاب را برای شما فراهم میکند که در آن می توانید به راحتی حل تمارین و یا هر مطلب دیگری را که خواستید جستجو کنید.
پیشنهاد زبان برتر: محصول آموزش تمرین کتاب زبان انگلیسی پایه دهم
یکی دیگر از موضوعات مهم حل تمارین کتاب کار است که معمولا وقت و انرژی ریادی از شما می گیرد.
ما در این محصول تمام تمارین کتاب کار را با دقت تمام برای شما گرد هم آورده ایم.
این موضوع در وقت شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد. گرچه بهترین راه حل این است که تمرین ها را خودتان حل کنید و سپس با این محصول جذاب صحت آن ها را بیازمایید.
همین الان محصول را خریداری می کنم
با مطالعه ی این محصول تمامی جنبه های یادگیری زبان را در کنار هم داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که به نتیجه ی مطلوب خواهید رسید.
در این قسمت شما با کلیک بر لینک زیر می توانید  نمونه ای رایگان از محصول پکیج کامل آموزش زبان انگلیسی پایه دهم را دانلود و مشاهده نمایید که شامل نمونه ای از گرامر، لغات ، تمرین کتاب و تمرین کتاب کار می باشد.
دریافت محصول رایگان آموزش زبان انگلیسی پایه دهم
هم چنین ما با توجه به نیاز شما عزیزان هر کدام از مباحث را به صورت مجزا تهیه نمودیم که بتوانید جداگانه هر کدام از آن ها را خریداری نمایید برای مشاهده تمامی محصولات اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد زبان برتر: محصول آموزش تمرین کتاب کار زبان انگلیسی پایه دهم

 https://zabanebartar.com/learn-english-lesson-10-with-our-tutorials-without-forgetting/

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۳:۲۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حیدرزاده

چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

این مقاله بیشتر به درد افرادی می خورد که قصد دارند با هزینه کمی کسب و کار اینترنتی خود را به دست خودشان راه اندازی کنند. از انتخاب حوزه کاری گرفته تا طراحی و راه اندازی سایت یا فروشگاه اینترنتی! در این مقاله دقیقا به شما می گویم که چه طور با کمترین هزینه و سرمایه موجود بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. پس از شما می خواهم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

قبل از اینکه به سراغ مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی برویم بهتر است به این نکته هم اشاره کنم که همانطور که گفتم ما قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم را داریم. پس اصلا نباید به فکر راه اندازی اپلیکیشن موبایلی خاص و یا فروشگاه اینترنتی پر از کالا مثل بامیلو باشیم.

کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید

قدم اول : شناسایی توانایی ها

شناسایی توانایی ها اولین کاری است که باید انجامش دهید. باید ببینید چه توانایی هایی دارید. به این خاطر می گویم توانایی های خود را شناسایی کنید که در ادامه راه حتما باید از آن ها در کسب و کارتان استفاده کنید. اگر شما فن بیان خوبی داشته باشید این یک توانایی خوب است. اگر شما می توانید خوب بنویسید این یک توانایی خوب است. اگر شما فتوشاپ بلد هستید حتما در کسب و کارتان به شما کمک می کند.

پس اولین کاری که می کنید باید توانایی و تخصص های خود را شناسایی کنید. با توجه به همین توانایی ها می توانید در ادامه حوزه کاری خود را نیز انتخاب کنید. ولی اگر توانایی هایتان هم کم بود اشکالی ندارد باز هم تا حدودی در کسب و کارتان به دردتان می خورد!

شاید پیش خود بگویید ما که تخصص خاصی نداریم باید چه کنیم؟ آیا واقعا باید تخصص خاصی داشته باشیم؟ جواب این سوال بله است. اگر واقعا خودتان قصد راه اندازی کسب و کارتان را دارید باید با حداقل تخصص های یک وبمستر(مدیر سایت) آشنایی داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : اگر هیچ تخصصی نداریم چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

ممکن است بخواهید برای پست های سایت خود عکسی قرار دهید خب بهتر است به نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشید. یا اینکه ممکن است بخواهید سایت خود را خودتان راه اندازی کنید. باید به یکی از سیستم های سایت سازی که در حال حاظر پر طرفدار است آشنایی کامل داشته باشید.

پس اگر توانایی خاصی ندارید حداقل توانایی هایی که یک مدیر سایت و کسب و کار اینترنتی باید داشته باشد را فرا گیرید. اصلا کار سختی نیست! فقط کافیه کمی در روز وقت خود را روی یادگیری بگذارید. به راحتی می توانید نیاز های خود را رفع کنید.

 

قدم دوم : انتخاب حوزه کاری

منظور از انتخاب حوزه کاری این نیست که حتما باید ایده نابی داشته باشید! اصلا قصد ما این نیست که کسب و کار خود را با ایده ای استارت بزنیم که قبلا توسط شخص دیگری عملی نشده است. بلکه ایده اصلا چیز مهمی نیست! مهم این است که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید چه قدر طرفدار دارد یا اینکه چقدر می تواند نیاز مردم را رفع کند.

انتخاب حوزه کاری شما می تواند با توجه با تخصص و توانایی های شما انجام گیرد. مثلا شما به یکی از زبان های برنامه نویسی موبایلی مسلط هستید ولی تا الان هیچ کسب و کار آنلاینی نداشته اید می توانید از این تخصص خود استفاده کنید و سایتی آموزشی در این زمینه راه اندازی کنید.

خب خیلی از افراد هم تخصص خاصی ندارند و به دنبال حوزه کاری پر طرفدار می گردند. تو این وضعیت چند حالت پیش می آید. یا اینکه حوزه کاری پر طرفداری را باید پیدا کنند و سعی کنند در آن متخصص شوند. و یا اینکه اگر توانایی متخصص شدن در آن حوزه کاری را ندارند باید به سمت فروش محصولات پر طرفدار به صورت واسطه ای بروند.

پس برای اینکه حوزه کاری مناسبی برای راه اندازی کسب و کارمان انتخاب کنیم باید تحقیق و بررسی کنیم. بهترین ابزار برای این کار استفاده از گوگل و ابزارهایی که ارائه داده است.

فرض کنید خانمی در حوزه آشپزی قصد فعالیت دارد ولی به گلدوزی هم علاقه و تخصص دارد. توسط ابزار google trends می تواند بفهمد در کدام حوزه طرفدار بیشتری وجود دارد و کدامیک بیشتر توسط مردم در گوگل جست و جو می شوند.

گوگل ترند

گوگل ترند به شما روند دیده شدن یک کلید واژه را نشان می دهد. مثلا در طول یک بازه زمانی یک ساله یا چند ساله چقدر صعود یا نزول داشته است.

این کتاب را بخوانید : ۱۰ ایده ناب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

همچنین می توانید کلیدواژه مورد نظر خود را در گوگل جست و جو کنید. گوگل اطلاعات خوبی را در مورد کلیدواژه انتخابی تان به شما می دهد. گوگل به شما نشان می دهد کلید واژه مورد نظر چقدر در موردش صحبت شده است.

آشپزی

 

گلدوزی

 

البته همانطور که گفتم اگر تخصص خاصی ندارید و قصد دارید محصولاتی را به صورت واسطه ای به فروش برسانید هم می توانید از طریق روش هایی که به آنها اشاره کردم محصولاتی که پر فروش هستند را پیدا کنید. هم می توانید از طریق گوگل اقدام کنید و هم برای مقایسه چندین محصول مختلف از گوگل ترند استفاده کنید.

 

قدم سوم : بررسی سایت های رقبا

اهمیت بررسی رقبا

بررسی رقبا یکی از مهمترین کارهایی است که حتما قبل از شروع کسب و کار اینترنتی تان باید انجام دهید. برای این کار سایت هایی که در صفحه اول گوگل که مربوط به حوزه کاری خود هستند را شناسایی و مورد بررسی قرار دهید.

شاید پیش خود بگویید چه طور باید این سایت ها را بررسی کنیم؟ کارهای مهمی که شما باید انجام دهید بررسی ترافیک سایت، بررسی قدمت سایت، بررسی محتوا، بررسی خدمات و محصولات شان است.

برای بررسی ترافیک سایت مورد نظر می توانید از افزونه الکسا تولبار استفاده کنید. با استفاده از الکسا تولبار می توانید به صورت تخمینی ترافیک روزانه سایت مورد نظر را بررسی کنید. مثلا سایتی که الکسای ۵۰۰۰ ایران را دارد روزانه ۱۰۰۰ بازدید دارد.

مورد بعدی این است که باید بررسی کنید سایت مورد نظر از کی کارش را شروع کرده است تا متوجه شوید در مدت زمان فعالیتش چقدر پیشرفت کرده است. می توانید با استفاده از سایت whois.com تاریخ ثبت دامین سایت مورد نظر را ببینید. از این راه می توانید متوجه این شوید که سایت مورد بررسی از کی ثبت شده است و کارش را شروع کرده است.

پیشنهاد می کنم مقاله چرا آنالیز رقبا در کسب و کار های اینترنتی مهم است؟ را بخوانید.

محتوای سایت رقبای خود را بررسی کنید. محتوا مهمترین چیزی است که از بررسی آن می توان به حرفه ای بودن سایت مورد نظر پی برد. اگر محتوای آن ها ضعیف باشد شما از وضعیت محتوای ضعیف آن ها با خبر می شوید و می توانید با تمرکز بیشتر روی محتوا بر آن ها غلبه کنید. اگر محتوای آن ها قوی باشد شما باید سعی کنید محتوایی قوی تر از آن ها و در فرمت های مختلف ارائه کنید تا بتوانید با آن ها رقابت کنید.

همچنین محصولات و خدمات هم همینطور است! صفحه محصولات آن ها به شما می گوید چقدر در کارشان حرفه ای یا ضعیف هستند. تبلیغ نویسی صفحه محصولات آن ها را بررسی کنید. از همین بررسی های موردی از خیلی چیزها با خبر می شوید.

در کل با بررسی مواردی که عرض کردم می توانید بفهمید که آیا توانایی رقابت با رقبای خود را دارید یا خیر؟ البته همچنین می توانید به نقاط ضعف آن ها پی ببرید و آن ها را در خود تقویت کنید و از همین استراتژی برای رقابت با آن ها استفاده کنید.

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۳:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حیدرزاده

دمنوش نیوشا پک لاغری نیوشا

پک لاغری نیوشا

دمنوش نیوشا برای مصرف لاغری یک دوره 40 روزه و 60 روزه و 80 روزه ارئه میکند برای تهیه دمنوش و استفاده از دمنوش به منظور لاغری ابتدا فرد توسط مشاوره سلامت شرکت نیوشا مورد چکاپ قرار میگیره و یک سری موارد از شما سوال میشود و حدودا 6 تا 8 عدد دمنوش مختلف به شما داده می شود.

با توجه به اینکه تمامی محصولات نیوشا ارگانیک هستن و از طبیعت گرفته شده اند و فاقد هر گونه ناخالصی می باشد و نه تنها که آسیبی به بدن نمیرسانند بلکه باعث بهبود و رفع بسیاری از مشکلات و بیماری های مختلف دیگر به شما کمک شایانی میکند.

پک لاغری نیوشا

عملکرد دمنوش لاغری نیوشا به این صورت است که با بالا بردن سوخت و ساز بدن یا متابولیسم بدن و کاهش اشتها چربی سوزی مناسب و در نهایت کاهش سایز و کاهی وزن می باشد نوشیدنی های شرکت نیوشا انتخاب های فوق العاده برای یک زندگی سالم و ایده آل است.

حداقل مدت زمان مصرف دمنوشا برای نتیجه گرفتن 40 روز می باشد و حدودا 3 الی 8 کیلو کاهش وزن ایجاد میکند 20 روز اول دوره مصرف دمنوش ها بدن فقط خود را با دمنوش ها گیاهی سازگار می کند و 20 روز بعد شروع به کاهش وزن و کاهش سایز می کند گرچه زمان نتیجه دهی پک لاغری نیوشا را در افراد مختلف متفاوت است چون شرایط فیزیکی و روحی و میزان سوخت و ساز بدن افراد با هم متفاوت می باشد.

نظرات مردم در مورد دمنوش نیوشا

این تصاویر گفتگو داخل گروه و چت های مشتریان ما می باشد که با شفافیت می توانید ببنید که نتیجه مصرف دمنوش های نیوشا به چه صورت بوده و بعد از 40 روز یا 80 روز استفاده پکیج لاغری افراد چه نتایجی از این موضوع دیده اند.اینم بخشی از نظرات مصرف کنندگان دمنوش نیوشا.

نظرات مشتریان نیوشانظرات مشتریان نیوشا

نظرات مشتریان نیوشانظرات مشتریان نیوشا

نظرات مشتریان نیوشا

دمنوش نیوشا کمک بسیاری برای کاهش چربی و عملیات چربی سوزی میکند نکته مهم این است که این دمنوش ها را در 40 روز مصرف کنید.

زیبایی پوست لاغر شدن چربی های دور شکم و دور پهلو افزایش عملیات چربی سوزی بدن.

عدم افتادی و شل شدن پوست.

ضمانت 100 درصد دمنوش نیوشا در صورت عدم نتیجه بازگشت کل وجه

تمامی افرادی که این پکیج های چربی سوزی دمنوش نیوشا را مصرف کرده اند حدود 3 تا 8 کیلو کاهش وزن را در 40 روز تجربه کردن.

پس از مدت دو هفته کم کم احساس میکنید که تمامی دستگاهای گوارشی شما بهتر شده و لاغری را در بدن خود مشاهده میکنید.

دمنوش نیوشا مخصوص لاغری

لازم به ذکر است بدانید که این دمنوش های گیاهی زیر نظر سازمان غذایی و داروی کشور دارای سیب سلامت می باشد.

حس خوب لاغری را با دمنوش نیوشا تجربه کنید سالم و بدون عوارض.

خواص دمنوش نیوشا

  • افزایش سرعت چربی سوزی
  • ترمیم دستگاه گوارش
  • کاهش سردرد ها و کنترل انواع میگرن
  • معطر کننده دهان
  • جلوگیری از عوارض یائسگی
  • جلوگیری از پوک شدن استخوان ها
  • کاهش چربی خون
  • کنترل قند خون
  • بهبود ایمنی بدن در برابر بیماری ها
  • جلوگیری از بیماری آلزایمر
  • به کار انداختن متابولیسم بدن و سرعت در چربی سوزی
  • درمان کم خونی
  • کاهش استرس و خوابی راحت
  • درمان آرتروز
  • گیاهی بودن تمام دمنوش نیوشا حتی جنس تی بگ گیاهی


تامین ویتامین های بدن با دمنوش های گیاهی

تامین کننده ویتامین های A ،B1 ،B2 ،B6 ،B12 ،C ،E و دارای کلسیم و آهن و کروم و پتاسیم و سدیم و منگنز و روی و مس.

کسانی که کمبود کلسیم دارند با استفاده دوره ای از دمنوش های نیوشا کمبود کلسیم خود را به حداقل میرسانند و حتی قدرت جذب کلسیم در بدن را بالا می برند.

با تهیه پک دمنوشی شما سلامتی کامل خود را بدست می آورید زیرا هر گیاه دارای خواصیت های زیادی می باشد و این دمنوش های متشکل شده از چندین گیاه می باشد.

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حیدرزاده

آموزش کارکنان را چگونه انجام دهیم؟

آموزش کارکنان یکی از حلقه های گم شده سازمان های ایرانی است که متاسفانه نسبت به آن بسیار بی توجهی می شود. این روزها به هر سازمانی که سر میزنم میبینم خبری از آموزش نیست و اگر هم هست بسیار سطحی و در حد شعار باقی مانده است و آموزشهای تاثیر گذار و اثر بخش وجود ندارد.
آموزش کارکنان را سر لوحه ی کار خود قرار دهید و به عنوان یک گوهر گرانبها و یک مؤلفه اساسی تغییر و بهبود به آن نگاه کنید در واقع آموزش چیزی جز تغییر نیست شما هر رفتاری را که قصد تغییر و نهادینه کردن داشته باشید را می توانید با آموزش اثربخش، به نتیجه برسانید. اثربخشی برخی از دوره های آموزشی فقط محدود به تغییر دانش است، اما اگر آموزش مفیدتر و کاربردی تر باشد سطح آن از دانش فراتر رفته و باورها و نگرش ها را نیز تغییر می دهد. آموزش های کارآمد فراتر از دانش و نگرش رفته و رفتارها را نیز می توانند تحت تأثیر قرار داده و آنها را تغییر دهند.

راز تغییر

تنها یک راز در تغییر وجود دارد و آن فقط آموزش است و تمام.

چگونگی آموزش کارکنان

امروزه سازمانها نیاز به افراد با مهارت بالا دارند. و تقاضا برای مهارت بالا در کارها خیلی زیاد است. و از آنجایی که امکان جمع شدن همه ی مهارتها در یک فرد غیر ممکن است. مدیران می کوشند از طریق جذب نیرو و آموزش کارکنان، مهارت کارکنانشان را ارتقا کیفیت دهند. اینکار نیاز به سخت کوشی و خوشفکری و کاردانی مدیریت دارد، که منجر به پرسشهای زیر می شود:

  • آموزش کارکنان را چگونه انجام دهیم؟

  • مدیران برای ارتقای مهارت کارکنان چکار می توانند انجام دهند و چه کمکهایی در راستار آموزش کارکنان می توانند بکنند؟

 

این پرسشها همیشه در سازمانها وجود داشته اند و پاسخهای زیادی هم برای آنها وجود دارد. اما از نظر من یک روش هست که همیشه عالی پاسخ داده است و من نتایجی فوق العاده ای از آن گرفته ام. این روش، پیدا کردن صفات مثبت و بارز در هر فرد است. یعنی اینکه ما تمام تلاشمان را بکنیم تا خصوصیات مثبت افراد را ببینیم و آنها را تشویق کنیم و کمتر از آنها ایراد بگیریم.

 اغلب کارکنان به تنهایی نمی توانند نقاط قوت خودشان را کشف کنند. آنها در کارهای روزمره ی شرکت به شدت غرق می شوند و سرشان آنقدر شلوغ می شود که موفقیت ها و شکستهای خودشان را نمی توانند تحلیل کنند. لذا این وظیفه مدیر است که این کار را برای آنها انجام دهد و با تحلیل های مختلف آنها را به سمت موفقیت ها هدایت کرده و نقاط قوتشان را کشف کند. مدیر با مشاهدات خود می تواند به سادگی اینکار را انجام دهد. و برنامه هایی برای آموزش کارکنان طراحی نماید تا نقاط ضعف آنها را تبدیل به نقاط قوت کند.

اگر بخواهیم فقط صفات منفی افراد را ببینیم هیچگاه نمی توانیم بدون نگرانی کار پر مسؤلیتی را به آنها بسپاریم. اینطور دائم نگران ارتکاب خطاهای بسیار خطرناک او هستیم. این نوع اشتغال ذهنی بر کار مدیریتی ما اثر گذاشته و توانایی ما را در پایین ترین سطح ممکن نگه می دارد، آنگاه قادر نخواهیم بود بر مسائل مهم تر مدیریتی مانند سیاستگذاری ها تمرکز داشته باشیم.

یک وضعیت بدتر وجود دارد و آن این است که مدیری به خاطر نداشتن اعتماد به توانایی های کارکنان، از دست زدن به اقدامات جسورانه و جدی باز می ماند. این ترس اجازه اقدامات جدی را به او نداده و ریسک پذیری او به شدت پایین می آید. وقتی مدیری در زمان لازم جرئت و جسارت تصمیمات جسورانه و جدی را نداشته باشد، سازمان او متضرر خواهد شد. این موضوع را من در مدیران زیادی دیدم. وقتی به آنها درباره توسعه کار صحبت می کردم پاسخ آنها این بود ” با این کارکنان!!! “

به طور حتم گاهی در دیدن قابلیتهای افراد و صفات مثبت و بارز آنها ممکن است اشتباهاتی داشته باشیم و آنها را زیادی دست بالا بگیریم و آنها را در موقعیت هایی قرار دهیم که آمادگی آن را ندارند. اما من ترجیح می دهم توانایی های افراد را بیشتر ارزیابی کنم نه کمتر. و این دیدگاه موفقیت های زیادی نصیب من کرده است.

تجربه نشان داده که وقتی کاری را به فردی بسپاری و به او اعتماد کامل داشته باشی، هر کاری از دست او بر بیاید انجام می دهد تا مطابق انتظارات شما عمل کند و دیدگاه شما را خراب نکند. من معتقدم که اغلب مردم کاملا توانایی آموختن کاری را که به آنان واگذار می کنید، دارند. و تمام سعی خودشان را برای انجام عالی آن کار، بکار می گیرند. گاهی هم به مشاوره هایی از سوی ما یا افراد متخصص دیگر نیاز دارند.

 

 

آموزش کارکنان جدید

مدیران نباید تاثیر آموزش بر کارکنان جدید و نیز ارتقا سطح رضایت شغلی آن‌ها را دست‌کم بگیرند.

برای کارکنان جدید، جلسات آموزشی آشنایی یا راهبری برگزار کنید. این آموزشها  باعث می‌شوند بین کارکنان ارتباط بهتری به وجود بیاید.

وقتی کارکنان جدید را فوری و بدون آموزش سر کارشان بفرستیم،‌ باعث می‌شویم که جایگیری آنها در ارتباطات اجتماعی بر پایه پیش‌فرض‌های قبلی باشد، نه این که بتوانند به آن شکل بدهند. برای بهبود و گذاشتن اثر مثبت بر فرهنگ سازمانی آموزش کارکنان جدید یکی از ابزار های قدرتمند و تاثیر گذار است.

شرکت‌ها از تامین احساس سلامت کارکنانشان و این که به کارکنان جدید کمک کنند تا از پتانسیل‌های خود استفاده کنند، سود خواهند برد.

سوال عجیب درباره آموزش کارکنان

در اغلب کلاسهای آموزشی، هنگامی که من در مورد آموزش کارکنان صحبت می کنم ، مدیران حاضر در کلاس این سوأل را می پرسند که :

اگر آموزش بدهیم و آنها سازمان را ترک کنند چه باید بکنیم؟

می دانم که این سوال اغلب شماها هم هست اما به نظر من پرسیدن این سوال اشتباه است و باید سوال را اینگونه پرسید:

اگر کارکنانمان را آموزش ندهیم چه می شود؟

با گذری بر سیاستهای سازمانهای موفق و پیشرو متوجه می شویم که این سازمانها مبالغ هنگفتی را سالانه صرف آموزش کارکنان می کنند چون به خوبی می دانند که آموزشهای به جا و مناسب کارکنان سود بسیار زیادی را نصیب سازمان می کند. بر طبق تحقیقات انجام شده، صرف هزینه برای آموزش کارکنان می تواند ۲۰ تا ۳۰ برابر هزینه آموزش برای سازمان سودآوری داشته باشد.
به خاطر سرعت فوق العاده بالای تغییر و رقابت در صنایع امروزی، اگر کارکنان در سازمان پیوسته بهتر نشوند در عمل بدتر می شوند و شرکتهایی که به کارکنانشان آموزش می دهند جلوتر می افتند.

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حیدرزاده

انواع آژانس های املاک و نحوه مدیریت انواع آژانس های املاک

آژانس های املاک و نحوه مدیریت انواع آژانس های املاک در این مقاله بررسی می شوند.

به معرفی انواع آژانس و مزایا و معایب هر کدام و نحوه مدیریت هر یک خواهیم برداخت و در آخر به نقاط قوت و ضعف هر یک اشاره خواهیم کرد.

خوب ، بد ، زشتِ آژانس های املاک

کلا با کمی تجسس و نظرخواهی متوجه می شویم که نظر کلی جامعه نسبت به املاک و بنگاهی منفی و تواَم با عدم اعتماد می باشد و اکثرا دلال املاک را افرادی فاقد تخصص و فرصت طلب می پندارند ، البته این طرز فکر ناشی از عملکرد افرادی است که تازه کار و عجول می باشند و عملکرد غلط آنها باعث این سوء تفاهم شده است که کل صنف اینگونه هستند .

این امر برمیگردد به نگرش های متفاوت در امر مسکن که به سه گروه کلی تقسیم می شوند:

الف ) بنگاه های کفی (سنتی)

ب) آژانس ها

ج ) آژانس کفی

که هر کدام را به طور کامل شرح خواهیم داد :

به طور کلی می توان عملکرد بنگاه های سنتی را مبتنی بر مغازه های بر خیابان توام با مشتری مداری و فایل های شخصی محلی که از طریق آشنایی و سابقه تجاری عملکرد و کسب امتیاز مدیر یا مالک این موسسه ایجاد می شود .

عملکرد این بنگاه ها بر مبنای دریافت فایل از مشتری ها و همسایگان به صورت حضوری و سرویس به مشتریان حضوری و یا همسایگان و آشنایان است و از نشانه های بارز این گونه مؤسسات حالت پاتوق بودن این مکان ها و تاکید بر رازداری در ارتباط با اطلاعات فایل های شخصی و مراجعین حضوری می باشد .

پرواضح است که هر چقدر این بنگاه ها سابقه دار تر و معتبرتر باشند درآمد بیشتری دارند و به دلیل پایین بودن هزینه ، حداقل کمیسیون را دریافت می نمایند .

مدیریت آژانس املاک

انواع بنگاه های املاک :

الف – بنگاه های کفی ( یا سنتی )

اکثراً قریب به اتفاق در مغازه های بر خیابان واقعند که البته در شهرهای بزرگ با وجود سیستم های نوین اطلاعاتی همچون فایل یاب ها ، فایلینگ ها و اینترنت و روزنامه های کثیر الانتشار و تعداد بالای آژانس ها و مشاوران امر دلالی ملک محکوم به فنا هستند و هیچ گونه قدرت رقابتی ندارند و کشش جذب پرسنل و یا هزینه های اضافی به دلیل درآمد پایین ندارند مگر آن که خودشان سرمایه خود و یا دیگری به امر خرید و فروش می پردازند .

در کل این روش قدمت چند هزار ساله دارد و عمر سازمانی آن به سر رسیده است .

ب ـ آژانس ها

بحث اصلی ، عملکرد آژانس های املاک است که مبتنی بر اصول دلالی علمی املاک که در مورد پذیرش کشورهای اروپایی و امریکا نیز می باشد.

عملکرد این موسسات اصول و روش های ویژه ای دارد که در این مجموعه مقالات خواهد آمد و هرگونه خدشه یا عدم اجرای این مقررات و اصول کارآمد آژانس را به ورشکستگی و یا باعث تبدیل آن به یک آژانس کفی می گردد که دارای عمر سازمانی کوتاهی می باشد و فاقد توجیه اقتصادی دراز مدت می باشد.

ج ـ آژانس کفی ها

معمولا این گروه از موسسات املاک بالاترین خسارت اقتصادی و معنوی و حیثیتی را به صنف مشاوران املاک و خودشان وارد می کنند . چرا که با اجرای ناقص اصول بنگاه های گروه ب ترکیب آن با بنگاه های گروه الف و ایجاد یک مکتب فرصت طلبانه و هرج و مرج طلبانه ، نه تنها باعث رشد خود و جامعه نمی شوند ، بلکه زمینه ورود افراد فرصت طلب و مفسده جو را فراهم می کنند و در نهایت باعث نابودی خود و مراجعین یا خسران آنها و خود می گردند.

لژیونی به نام آژانس

اساس کار آژانس های حرفه ای بر مبنای نظم و انضباط است که توسط سیستم اعمال می گردد که شامل دستورالعمل های ویژه ای است که در بدو امر به هر متقاضی کار در املاک گفته و اعمال می شود

الفـ ) حضور غیاب معملا ساعت ۹ صبح الی ۹ شب و حتی در بعضی آژانس ها بیشتر و تنها ساعت ناهاری

ب) عدم استعمال دخانیات حین کار

ج ) اعزام مرتب مشاوران برای بازدید املاک موجود در فایلینگ ها و تفهیم به آنها برای فایل یابی املاک جدید و شخصی در حین کارشناسی از املاک

 

د) جواب گویی مستمر در روز اگهی بدون وقفه و درج تماس ها در برگه های مخصوص پیکیری تماس در روزهای بعد

و) حضوری نمدن مشتری های تماس گیرنده و انجام سرویس به انها حتی اگر منجر به قرارداد نشود به هر قیمتی

 

ر)‌هر صحبت اضافه با متعاملین و حفظ ارتباط با سرپرست مربوطه

ز )‌هر غیبت غیر موجه یا بدون هماهنگی

ژ) دریافت ضمانت های لازم از مشاور برای حسن انجام کار

 

س) دریافت کارت سرویس و امضای آن توسط مشتری

ش) پیگیری مداوم فایل ها و مشتری ها

 

مدیریت دفتر املاک

سلسله مراتب در آژانس های املاک

تازه واردین را به نام گاید می شناسند که فاقد تجربه می باشند که پس از طی یک دوره زمانی به علاوه بازدید و کارشناسی حداقل ۶۰ آدرس (فایل ) تازه به درجه ای می رسند که فقط می توانند سرویس به مراجعین بدهند.

پس از اولین قرارداد که معمولا در ملک کوچک و اجاره می باشد ، گاید به مشاوره تازه کار غیر حرفه ای تبدیل می گردد

سپس با توجه به انجام چندین معامله اجاره و انجام حداقل ۲ یا ۴ معامله فروش مشاوره غیر حرفه ای با طی دوره های خاص به مشاور حرفه ای تبدیل می گردد.

با طی زمانی در حدود دو سال و انجام کار مستمر مشاور حرفه ای تبدیل به سرپرست می شود که می تواند هدایت تعدادی مشاور تازه کار را بر عهده بگیرد. البته این سرپرست حق جمع کردن معامله و انجام مذاکرات نهایی با متعاملین را ندارد.

پس از مدت زمانی که بستگی به تعداد جلسات و نشست های سرپرست دارد ولی به مرور تبدیل به یک سرپرست با قابلیت مدیریت قرارداد می گردد. که اصطلاحا مدیر قرارداد نامیده می شود .

در مر حله بعد بر اثر کسب تجربیات فراوان در زمینه استخدام ، هدایت و آموزش پرسنل و با انجام نشست های فراوان مدیر قرارداد به مدیر معاملات ارتقا پیدا می کند که معمولا یک مدیر معاملات چندین رنج ( سرپرست و مدیر قرارداد ) را رهبری می نماید.

در نهایت زمانی که تعداد رنج ها از حد معینی در حدود نه الی رنج می گذرد ، یکی از مدیران معاملات که استعداد را در رهبری و هدایت نیروها به منصه ظهور رسانده است مدیر شعبه می شود که اصطلاحا این شخص توانایی هدایت چندین مدیر معاملات را از هر لحاظ حائز می باشد

مدیریت املاک زنبوری

لانه زنبور و آژانس های املاک

اساس کار یک آژانس املاک مدرن براساس قانون آمار و احتمالات می باشد.

همانطور که می دانید اگر شما بخواهید ۲ تاس ۶ وجهی را بیندازید احتمال این که شما جفت شش بیاورید ۱ به ۳۶ است بر همین مبنا آژانس ها نسبت به درج آگهی در نیازمندی های روزنامه های کثیر الانتشار اقدام می نمایند یعنی بر مبنی تجربیات آنها هر ۳۵ آگهی که توسط پرسنل اعم از مدیر قرارداد ـ سرپرست ـ مشاورین و غیره پیگیری می شود  یکی تبدیل به قرارداد می گردد.

در معنای کلی تر که در سطور بعدی و در ادامه خواهم گفت در اصل افراد به طور خاص مطرح نیستند و کار توسط سیستم انجام می گردد و وابسته به شخص خاصی نیست

به طور کلی ارکان کار آژانس های مدرن ، فایل یابی ، آگهی مستمر ، پیگیری و پشتکار و استخدام مدام می باشد جرا که همواره دو مسأله آژانس را تهدید می کند اول ریزش نیرو و دوم کاهش واریزی است .

به دلیل اعمال دیسیپلین شدید و نظارت قوی معمولا۷۰٪ کارآموزان دچار سرخوردگی و یا فشار کاری زیاد می گردند که منجر به ترک کار و قطع رابطه آنها با سیستم می شود.

 

به طور کلی نبود حقوق ثابت و مزایا همچون بیمه و نیز تصور این که اگر کار نکنند و عمل آنها اگر منجر به قرارداد نشود برایشان درآمدی به همراه نخواهد داشت و همچین افزایش هزینه های شخصی و فشار خانواده و همچنین مقایسه یکی آژآنس مدرن با سایر موسسات املاک مشابه که بسیار آسان می گیرند و روش آنها بر مبنی سعی وخطا و تجربه اندوزی سنتی هر مشاور است ، باعث می شود که ترک کار نموده و یا راه دیگری برای امرار معاش پیدا کنند و یا به سایر بنگاه ها روی آورند.

 

آژانس های املاک و درخت طلا

سال ها قبل فیلسوف و نویسنده معروف ایتالیای کارلو کلودی کتابی نوشت به پینوکیو این نویسنده شهیر ایتالیایی در قسمتی از کتاب خود از شخصیت های خیالی به نام روباه مکار و گربه نره در مقابل عروسک چوبی پینوکیو استفاده می نماید که با گمراه کردن پینوکیو سعی در سو استفاده از پینوکیو نمایند در یکی از ترفندهایی که برای ربودن سکه های طلای پینوکیو استفاده می کنند به پیشنهاد کاشت سکه های طلا در تپه را می دهند و او را وا می دارند که طی یک سال مرتب به آنها آب بدهد تا درخت رشد کرده و میوه طلا بدهد که پس از قبولاندن این مسأله به پینوکیو سکه را شبانه می دزدند و از خاک در می آورند.

بسی واضح و مبرهن است که در صنف املاک تعداد این سه کاراکتر فوق العاده زیاد است ، اعم از مشاور ، مالک ، خریدار یا سایر مراجعین ، چرا که بر اساس یک نگرش غلط کار املاک سودآورترین کار است ، چه دلالی یا خرید و فروش آن در حالی که هیچگاه از کسانی که در این راستا تمام زندگی خود را از دست می دهند و به امید واهی همه چیز را از جمله وقت و آبروی خود را از دست می دهند ، سخنی به میان نمی آید.

 

برگرفته از کتاب آموزش مقدماتی تا پیشرفته املاک آقای امیر همایون کاشانی کیا

الهی روزی تون هزار برابر شه …

آموزش مشاور املاک

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حیدرزاده

۱۵ موضوع کلیدی برای حرف زدن با دوست پسر

یکی از کارهایی که برای دخترها بسیار استرس‌زا و پرتنش محسوب می‌شود پیدا کردن موضوع برای حرف زدن با دوست پسر یا فردی است که به‌ تازگی با او آشنا شده‌اند. خصوصا اگر این فرد اولین کسی باشد که با او رابطه برقرار کرده‌اند کار را تا حدودی مشکل‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید از این تنش‌ها دور شوید و به راحتی سر صحبت را با دوست پسرتان باز کنید. توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید تا با چند موضوع پیشنهادی که در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره شده‌است دیگر نگران کم‌ صحبتی خود یا نداشتن موضوع برای حرف‌زدن نباشید.

۱- در مورد خودش سوال کنید

یکی از موضوع‌هایی که همه ما می‌توانیم ساعت‌ها درمورد آن حرف بزنیم “خودمان” است. برای این کار می‌توانید از دوست‌پسرتان بخواهید بیشتر در مورد خودش بگوید و علایقش را با شما درمیان بگذارد. از او سوال بپرسید که چه اهدافی دارد یا این که خیلی ساده حالش را جویا شوید.

این کار علاوه بر این که او را مدت‌زمان بیشتری مشغول حرف‌زدن می‌کند باعث می‌شود احساس کند برای شما مهم است و شما می‌خواهید درمورد او بیشتر بدانید. البته توجه داشته‌ باشید که صرفا پرسیدن این سوالات مهم نیست، این که بتوانید شنونده خوبی برای حرف‌های او باشید نیز یک مسئله بسیار مهم به حساب می‌آید زیرا بسیاری از افراد برخلاف آن چیزی که تصور می‌کنند نمی‌توانند شنونده خوبی باشند.


مقاله مرتبط: چگونه برای دوست پسرمان جذاب باشیم؟


۲- حرف زدن با دوست پسر با پیدا کردن نقاط مشترک

از بهترین موضوعاتی که می‌توانید در مورد آن صحبت کنید نقاط و علایق مشترکی است که با یکدیگر دارید. این موضوعات می‌تواند برای هر دو شما بحث‌برانگیز و جذاب باشد. اگر هنوز این نقاط مشترک را پیدا نکرده‌اید، فرصت بدهید و روی مورد ۱ بیشتر تمرکز کنید تا با او و علایقش بیشتر آشنا شوید. برای شناخت بیشتر می‌توانید از سوالات زیر استفاده کنید:

  • آیا به خواندن علاقه داری؟
  • برای صرف یک وعده غذایی خوب کدام رستوران را می‌پسندی؟
  • به آشپزی علاقه داری؟
  • از تماشای چه فیلم‌هایی بیشتر لذت می‌بری؟

۳- درمورد علایق شخصی او حرف بزنید

هر کسی یک‌سری علایق و خواسته‌ها دارد که ممکن است برای افراد دیگر چندان جذاب نباشند. همان‌طور که شما به انواع رنگ و طرح لباس یا خواندن رمان علاقه‌مند هستید امکان دارد دوست‌پسرتان نیز به چیزهایی مانند انواع ورزش علاقه داشته‌ باشد که برای شما جذابیتی ندارد. با این‌ وجود سعی کنید این موضوعات را کاملا کنار نگذارید و درمورد آن‌ها نیز صحبت کنید. به طور مثال از او بخواهید تا اگر به ورزشی مثل فوتبال علاقه دارد گاها از قوانین آن برای شما بگوید یا این که نتیجه بازی‌هایی که می‌بیند را از او بپرسید. این مسئله برای او بسیار ارزشمند است زیرا نشان می‌دهد با این که شما علاقه‌ای به این کار ندارید اما چون جزو علایق او به حساب می‌آید دوست دارید در مورد آن بیشتر بدانید.

۴- خبرها و اتفاقات روزمره را مرور کنید

هروقت موضوعی برای حرف‌زدن نداشتید می‌توانید به اتفاقات و اخبار روزمره پناه ببرید. این اتفاقات و اخبار می‌تواند شامل اخبار روز دنیا یا برنامه و سریال‌های مختلف تلویزیونی باشد. با این که همه ما در گفتگوهای روزمره با دوستان، خانواده، همکاران و … این کار را انجام می‌دهیم در حرف زدن با دوست پسر نیز مطرح‌ کردن این موضوعات می‌تواند سرگرم‌کننده و بحث‌برانگیز باشد.

۵- محل کار و تحصیل را هدف گفتگو قرار دهید

محل کار و تحصیل را هدف گفتگو قرار دهید

موضوع دیگری که می‌تواند شما و شخص مقابل را به صحبت بیشتر وادار کند حرف‌زدن درمورد محل کار یا دانشگاه است. اگر با یکدیگر همکار هستید یا در یک دانشگاه تحصیل می‌کنید پس حرف‌های بیشتری برای گفتن دارید. می‌توانید از خوبی‌ها و بدی‌های محیط کار یا دانشگاه خود حرف بزنید و به صحبت‌هایتان ادامه دهید.

۶- نگاه‌کردن به اطراف

در صورتی که موضوعی برای حرف‌زدن پیدا نکردید می‌توانید نگاهی به دور و بر خود بیاندازید و اگر چیزی مشاهده کردید که ارزش حرف‌زدن را داشت درمورد آن حرف بزنید تا مکالمه طولانی‌تر شود. معمولا اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می دهند یا وسایل اطرافتان به راحتی می توانند به شما کمک کنند تا سر صحبت را با فرد مقابل باز کنید.

۷- شوخی و خنده را فراموش نکنید

کمتر کسی پیدا می‌شود که حس شوخ‌طبعی را دوست نداشته‌باشد. پس می‌توانید با مطرح‌کردن یک موضوع خنده‌دار حس شوخ‌طبعی خود را نشان دهید. با تعریف‌کردن یک جوک یا مطلب خنده‌داری که در جایی شنیده یا خوانده‌اید می‌توانید او را بخندانید تا در مقابل، او نیز صحبت‌های شما را تکمیل کند و به این صورت قسمتی از روز را کنار یکدیگر خوش بگذرانید. علاوه بر این، شوخی و خنده در اوایل رابطه باعث می‌شود خیلی زودتر کنار هم احساس راحتی کنید. اما دقت کنید که در این کار زیاده‌روی نکنید و حرفی که می‌زنید موجب ناراحتی و رنجش فرد مقابل نشود.

۸- از او تعریف کنید

می‌توان گفت تقریبا هیچ فردی وجود ندارد که از شنیدن تعریف و تمجید درمورد خودش بدش بیاید. پس می‌توانید از این موضوع هم برای حرف زدن با دوست پسر تان استفاده کنید. به‌ عنوان‌ مثال بگویید لباسی که پوشیده یا ادکلنی که استفاده می‌کند را می‌پسندید در ادامه از او بپرسید که آن را از کجا خریداری کرده‌ است و سپس درمورد آن فروشگاه، قیمت‌ها یا زیبایی اجناس آن صحبت کنید و به این صورت مکالمه خود را طولانی‌تر کنید. شما با این کار، هم می‌توانید او را خوشحال کنید و به او اعتماد‌به‌نفس بدهید و هم این که موضوع مناسبی برای صحبت‌کردن پیدا خواهیدکرد. البته فراموش نکنید که یک تعریف کاملا صادقانه و بدون ریا از او داشته‌ باشید.

۹- گفتن خاطرات موضوع جذابی خواهد بود

بدون شک همه ما در طول چند سال زندگی، خاطرات و تجربیات بسیار زیادی داریم. این خاطرات و تجربیات می‌توانند یکی از بهترین موضوع‌ها برای حرف زدن با دوست پسر باشند. با این کار او نیز برای تعریف‌کردن خاطرات خود و درمیان گذاشتن تجربیات خوب و بد ترغیب می‌شود و درنهایت می‌توانید به نقاط و تجربیات مشترک نیز دست پیدا کنید. می‌توانید مکالمه خود را با بازگوکردن جذاب‌ترین و خنده‌دارترین خاطراتتان شروع کنید.

۱۰- وضع هوا را بهانه کنید

وضعیت آب‌و‌هوا موضوع مناسبی برای شروع یک مکالمه است. اما چطور؟ منظور این نیست که از عبارات کلیشه‌ای مثل «امروز هوا چطور است؟» یا « هوا خیلی سرد شده‌ است» استفاده کنید. بلکه می‌توانید به جای این کار بگویید «در این هوای سرد خوردن یک فنجان قهوه داغ خیلی می‌چسبد». با گفتن این جمله به احتمال زیاد گفتگویتان را در بیرون از خانه و همراه با خوردن قهوه ادامه خواهید داد.

۱۱- سوال‌ کردن اصولی و سنجیده

پرسیدن سوال نیز می‌تواند برای شروع حرف زدن با دوست پسر مناسب باشد. پس سوالاتی که در ذهن دارید را به زبان بیاورید تا به شناخت بیشتری نسبت به دوست‌پسرتان دست‌ پیدا کنید. می‌توانید از سوالاتی مثل سبک موسیقی موردعلاقه یا برنامه او برای تعطیلات استفاده کنید. در ادامه خواهید دید که مدت‌زمان طولانی درمورد این موضوعات صحبت خواهید کرد و زمان با سرعت بیشتری طی خواهد شد البته دقت کنید اگر او برای جواب‌دادن به سوالاتتان علاقه‌ای نشان نمی‌دهد زیاد سوال نپرسید.

در پرسیدن سوال به موارد زیر دقت کنید:

  • از پرسیدن سوال‌هایی که جواب‌های یک کلمه‌ای دارند یا با بله و خیر جواب داده‌ می‌شوند خودداری کنید. زیرا شما سوالات را تنها برای گرفتن جواب موردنظر نمی‌پرسید بلکه می‌خواهید یک مکالمه ادامه‌دار را شروع کنید.
  • سوال‌های باز بپرسید. برای مثال می‌توانید از این سوالات استفاده کنید:

از این مکان خوشت می‌آید یا نه؟

برای زندگی کجا را ترجیح می‌دهی؟

آیا شغلت را دوست داری؟ در مورد شغلت بیشتر تعریف کن.

با وجود این‌ها فراموش نکنید که قرار نیست شخص مقابل خود را سوال‌پیچ یا بازجویی کنید پس تعداد سوال‌هایی که می‌پرسید زیاد نباشد.

۱۲- در مورد خانواده و آینده‌اش بیشتر حرف بزنید

یکی از موضوعاتی که برای حرف زدن با دوست پسر پیشنهاد می‌شود صحبت‌کردن درباره خودش، خانواده‌اش و برنامه‌هایی است که برای آینده دارد. پس با استفاده از این سوالات می‌توانید به شناخت بیشتر درمورد او و خانواده‌اش وهمچنین برنامه‌هایی که برای آینده دارد دست‌پیداکنید. اجازه بدهید از خاطراتش با خانواده و کسانی که در فامیل بیشتر از همه به آن‌ها علاقه دارد با شما حرف بزند.

۱۳- از او درخواست کمک کنید

یکی از کارهای موردعلاقه پسران راهنمایی‌کردن دیگران است. پس می‌توانید برای طولانی‌ترکردن مکالمه خود درمورد چیزهای مختلف از او کمک بگیرید و نظر بخواهید. این مسائل می‌تواند شامل مسائل شخصی، کاری و یا هر چیز دیگری باشد که در آن‌ها با مشکل روبه‌رو شده‌اید.

۱۴- در مورد دوستانش سوال بپرسید

معمولا پسرها روابط دوستانه صمیمی دارند. درمورد این روابط از دوست‌پسر خود سوال بپرسید و از او بخواهید در مورد تجربه‌های جالب و جذابی که با آن‌ها داشته‌ است با شما حرف بزند. علاوه بر این که پسرها از بازگوکردن خاطرات خوبی که با دوستانشان داشته‌اند لذت می‌برند این کار به شما کمک می‌کند که با دوستان او نیز بیشتر آشنا شوید.

۱۵- فناوری‌های جدید ابزار مناسبی برای گفتگو هستند

پسران علاقه زیادی به فناوری‌های جدید دارند و عاشق حرف‌زدن درمورد ابزارهای الکترونیکی جدید هستند. کافی است فقط نظرش را درباره فلان گوشی موبایل که جدیدا وارد بازار شده‌ است بپرسید یا اگر قصد خرید لپ تاپ دارید از او بخواهید به شما کمک کند در ادامه خواهید دید که چگونه اطلاعات کاملی را همراه با جزئیات در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

پرسیدن سوال و مکالمه‌های طولانی در شناخت بیشتر موثر است اما اگر رابطه شما جدی شده‌ است و یا در آستانه ازدواج و نامزدی قرار دارید پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب موضوع صحبت و نحوه حرف زدن با دوست پسر تان بیشتر دقت کنید و فقط به سپری‌شدن وقت فکر نکنید. سوالات و بحث‌هایی را مطرح کنید که مربوط به آینده خودتان و او می‌شود. مطرح‌کردن سوالات و نکات اساسی، شما را در داشتن یک زندگی خوب کمک می‌کند.

منبع مقاله

۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا حیدرزاده